Lucky Nova

Finaste 3 års-tårtan jag lyckats åstadkomma;)
 
 
Godmorgon söndag.
igår hade vi ett familjekalas för Nova som fyllde 3 för en månad sedan.
Min syster o sambo kom på fika.
På kvällen kom min son med flickvän och stannade på middag:)
Nova fick ett superfint tjejlego av storebror och en Hello Kitty nalle  och fingerfärg som genast skulle testas.
 
Började baka halv nio på morgonen med Nova,Alex fick ta över med cake popsen.
Insåg att det blev för mkt gofika,så nu har vi mer än hälften kvar.
 
 
 
 
 
 
 
Thimmy o Nova öppnar presenter;)
 
såklart skulle det kladdas med fingerfärg oxå,jättekul.
 
Thimmy lär sig av Björn hur man gör en Bea-sås :)
Så nu kan han bjuda oss på middag nästa gång.
 
Kul att storebrorsan o Madeleine stanna kvar länge med oss;)
Nästa helg då vankas det barnkalas på riktigt då kommer polarna och då blir det minsann fiskdamm.
 
Anneli

Åå va mysigt! Kram

Svar: Tack;)varför bor du så lååång ifrån??du kunde kommit o fika med oss.kram
mammansprinsessor

bara anna

Det där fikat hade man ju inte tackat nej till!

Så himla fin tårta du gjort!

ha en skön kväll

Maria

Mysigt!
Vilken jätte fin tårta! Har du gjort den själv?

kram kram

Svar: Tack ja den gjorde jag heeelt själv;)förutom rosorna de köpte jag såklart;)kram
mammansprinsessor

maria eek

Så mycket gott!

Mamma till William och Wilma

Stort grattis till din dotter..kram kram

Anneli

Jag hade sååå gärna kommit på fika , ni skulle aldrig bli av med mej ;-) kram

Svar: Hi hi det skulle inte göra ngt;)bara trevligt kram
mammansprinsessor