En bättre kväll och ny stjärna i hallen

 
Hall matta-check
 
Äntligen har jag en pappelina i hallen;)
Har länge velat ha en gångmatta,men denna har alltid varit slut när jag besökt den butik i Täby c som säljer pappelina.
 
 
Har planer på att införskaffa lite nya tavelramar till hallen med roliga motiv;)
Egentligen skulle väggarna behövas målas eftersom vi har miljontals små hål i dem.
Får bli nästa projekt någongång i framtiden.
 
Hör o häpna Nova somnade redan halv åtta ikväll jippie;)
Perfekt nu är hon stora tjejen och behöver ingen mer vila om dagarna.
 
Engla är vaken fortfarande men nu är det sängen som gäller.
 
Imorgon är det fredag igen;)tycker denna vecka har gått fort.
Alexandra har skola imorgon efter två dagars ledighet.Eleverna fick jobba hemifrån medans skolan hade utvecklingsamtal dessa dagar.
På kvällen ska hon på bio med två klasskompisar.
 
Ska nog lägga mig i sängen med nya Family Living tidningen som sällskap;)
 
 
 
 
 
 
 
Sandra

Vad fint ni har det! Jag skulle också vilja ha en lång pappelina matta till vårt kök. Det är så tomt utan matta känner jag.

Marie - gravid med nr 1

Vilken snygg matta! Den passade verkligen perfekt i er hall! Gillar även det snygga sidobordet! Ha en bra helg