Redan Torsdag

 
 
Hej hopp i snöyran.
Så kom den lilla pudersnön blåsandes.
 
Morgonen from hell:)
Vill inte verka tjatig men att få dessa två sockersöta tjejer i säng är en omöjlighet kvällstid.
22.00 klädde jag av mig o hoppade i säng tillsammans med dessa bustjejer.
Hur orkar de?
Ska bli jättespännande och se hur Nova är ikväll?trött eller kanske vaken till tio ikväll igen?
Jag tycker det är så galet trist att sköta nattningen varje kväll,speciellt när det tar sådan tid.
Tycker lite synd om min Alexandra som aldrig får sällskap om kvällarna längre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dags att snöra på sig kängorna för att hämta hem mina sötisar.
 
Alexandra gör allt i sin makt för att på en iphone idag har hon städat hela huset;)
Nja vad säger man:)
 
yasmine modell mamma och fru

söta små sessor