Våran Lördag

 
Fick mig en härlig sovmorgon imorse,tänk vad glad man blir av lite mer sömn;)
Jag och tjejerna klev inte upp förräns halv tio imorse.
Björn var påklädd o satt med kaffekoppen handen hjälp vad hände där:)
 
 
Har som mest varit hemma o pysslat o lekt.
Tog en tur till sollentuna centrum.
Köpte mat o nytt iphone skal till Alex på glitter.
Jajjamen det blir en iphone 4 s nu till henne:)
 
Engla pärlar för fullt.
 
Nova leker med pippihuset.
 
En Alexandra ;)
 
 
Dagens osminkade mamma med en latte i handen.
Känner mig nöjd med livet just nu;)
 
Ha en toppenkväll nu ska jag ta hand om busiga barn medans Björn kockar i köket.
Kvällens middag blir pressad potatis med entrecoté och ngn smarrig sås o sallad.
 
 
maria eek

Mysig dag! En sån telefon fick jag på posten igår :)
kram

Maria

Vilken härlig sovmorgon!!

kram

Alexandra

Ta bort den fina bilden på mig!;)

Svar: Den är så fin;)ser lite kaxig ut kanske?hihi
mammansprinsessor