Voluspa Crisp Champagne och en studiedag

 
Ibland undrar jag om jag ens tänker:)
Att köpa ett litet liiitet doftljus för två hundralappar känns bedrövligt onödigt.
eller vad säger ni?
 
Besökte en butik i vallentuna förra v och var egentligen ute efter en tröja men då tröjan var slutsåld så slog jag till på ett doftljus istället.
Rätt så onödigt kan man tycka.
Finns ju större o billigare på Ikea:)
Jag har verkligen satt eld på pengarna nu om man säger så.
 
Hursom helst så är det Måndag:)
Härligt med ny vecka med rutiner igen.
 
Alexandra är ledig idag från skolan,ligger o slötittar på film.
Själv ska jag snart iväg till Vallentuna på en slags utbildning om risker och alkohol.
 
Egentligen skulle jag haft barnen på dagis till stängningstid med Alex ville så gärna hämta dem tidigare så hon får sällskap;)
 
 
Doftljuset okej det luktar ialla fall gott;)
 
 
 
Kristin

Dansklänningarna är köpta på Lindex. Var på rea så skynda fynda :) Kram

Maria

Ska jag vara helt ärlig tycker jag det är värt att lägga lite mer pengar på ett "riktigt bra" doftljus än å köpa de på Ikea.
Jag får ont i huvudet av Ikeas doftljus....

kram kram

britta bloggar

haha, tur att det doftar gott iaf

maria eek

Man får köpa vad som helst om det gör en glad :)
kram