En Varm Tisdag

 
Hej Tisdag
 
I förmiddags fick vi besök av finaste Camilla med sina tre kids.
Vädret var på sitt bästa humör så det blev sol o bad.
Riktigt skönt.
Lunchade o fikade och umgicks heeela dagen och det är så mysigt då vi har barn i samma åldrar.
Blir lätt rastlös att vara hemma själv med barnen under sommarlovsdagarna så det passar perfekt med sällskap av vänner.
 
Alexandra försökte sig på en fläta i mitt hår o jag tyckte den blev helt ok;)
 
 
Tycker det är sååå fint med flätor med kan tyvärr inte göra egna.
 
Tog in lite pioner från trådgården igår kväll o det doftar så härligt i min hall nu.
 
 
Snart blir det årets premiär av Allsång på Skansen  framför Tv:n
Hade varit gott med ett glas rosé till det men tyvärr finns det inget sådan vara här i hemmet:)
Däremot fann jag en öl haha får bli det då.
Karl är ute med jobb så det blir tjejkväll med kids.
 
Nu Allsång i fulla drag ;)
 
 
 
Linda K - Hemma hos Klintons

Låter som en härlig dag :) . kramar

maria eek

Jätte fint blev det. Du får träna! Det är enkelt att göra på sej själv...
kram

Maria

Vilket fint väder ni har! Här har det regnat regnat och åter regnat :(
Jätte fin fläta tycker jag! Jag är helt värdelös på det där med flätor, tyvärr.

Elina

Helt okej, jag tyckte den blev jätte bra ju :) Och jag blir också rastlös av att "bara" vara hemma så häng med vänner är guldvärt!