Helgen Som Gick

 
Helgen försvann i ett nafs.
Men vi välkomnar måndag o ny vecka.
Han inte med bloggen under helgen riktigt.
Så jag får bjussa på en liten eftersläntare från vår helg.
 
Alexandra hämtade vi upp i lördags i Vaxholm hos hennes klasskompis:)
Sååå fint det är ute i vaxholm där kan jag tänka mig att bo,men lite väl långt ut.
Dessutom tror jag inte att Alex vill ha en resväg till skolan/hem på över två timmar om dan.
Men fint var det:)
När jag blir rik kanske vi kan köpa en sommarstuga om inte annat:)
 
Tänk att få åka färja varje dag såå mysigt, men kanske
jobbigt i längden med kötider.
 
Sjöutsikt vore inte helt fel.
 
Sötis Nova i våran nya familjebil.
 
Påskpysslade lite oxå.
 
Sedan åkte vi på kalas till barnens moster som fyllde år:)
 
 
Vi fick även äran att träffa Thimmy ,barnens storebror o min fina son tillsammans med min fina svärdotter M.
Shit så det låter gammalmodigt med svärdotter:)
Jag är ju bara 42 år (bara)hörde ni rätt nu? Jag är inne i en ålderskris för tillfället!
 
Ja en liten resume från våran helg.
 
 
 
 
Sandra

Härlig helg ni haft! Äsch gammal är du inte, förhoppningsvis mer än halva livet kvar! Mamma fyller 44 och har både svärson och två barnbarn ;)

Maria

Härlig helg!
Du gammal, absolut inte! En kvinna i sina bästa år är vad du är ;)

kram kram