Vi har blivit med växter

 
 
Idag tog vi oss en tur till plantagen,behövde lite gröna växter till de nyköpta
krukorna vi köpte på Ikea häromdagen:)
Har inte ägt en blomma på läääänge och det ser genast mer hemtrevligt ut:)
Får försöka att inte glömma vattna dem nu bara.
 
 
 
Blomman i mitten i den söta korgen
Fick jag igår av min son ;)Hur gulligt som helst.
 
 
Påskdagen och vi slappar för fullt här hemma just nu:)
Nova tar igen sig lite och Engla sitter brevid mig o ser film på paddan.
Riktigt mysigt med andra ord.
 
 
Engla ser på Kalle och chokladfabriken.
 
Den hemska tapeten i bakgrunden kan jag tyvärr inte hjälpa att  den ibland fastnar på bild(att den ens gör det)
Snart blir det en ny:)bara jag ber på mina knän tillräckligt :)
Håll med om att den är fuuuuul?
 
Ha en härlig fortsatt kväll och tänk att det är sommartid nu:)
 
 
 
maria eek

De krukorna har jag med, de är jätte fina!
Ser inte tapeten tillräckligt bra för att kunna bedöma om den är ful hehe. Du får lägga in en tydligare bild :)
kram

Svar: haha ser du inte???den gräsliga?okej en dag lägger jag in en före-bild haha om nu det blir ngn ny tapet.kram
mammansprinsessor

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Det är alltid så härligt när man köpt nya gröna växter. Känns så fräscht på något sätt.
Ja det var väl inte den snyggaste tapet jag sett, men om man jämför med mina köksluckor så känns den ganska så harmlös.... :)

Kramar