Hockey-VM på schemat

 
 
 
 
 
 
Hej Onsdag.
 
Det är en igentäppt näsa här ;)
Jäkla förkylning som inte vill ta slut.
När jag lämnade barnen på dagis i morse hade problem med att böja mig ner för att hjälpa till med skorna.
Hade så jädrans ont i huvudet och nacken att det knappt gick.
Fick order av en dagismamma att genast uppsöka läkare:)
Sagt o gjort fick en tid tio minuter senare.
Tänk att man ska gå och dra på allt så länge.
Men nu är det gjort och jag har fått medicin mot bihålsinflamation som jag tydligen har:(
 
Alexandra ska iväg på hockeymatch direkt efter skolan tillsammans med idrottslärare och elever.
De har blivit bjudna att se en match i hockey-VM i Globen :)
Spännande så ikväll blir hon sen och de skulle få vägledning vilken T-bana hon ska hoppa på för att sedan ta bussen hem.
Jisses hoppas det går bra;)
 
 
Fick ett sms från min son igår att han har det bra;)
Han gav sin flickvän en resa till Cypern i födelsedagspresent så just nu är de på semester tillsammans.
Han är verkligen värd ett break från jobb,han arbetar 6 dar i veckan min lille/store son.
 
Snart dags att hämta hem småkottarna från förskolan sedan gör vi helg,kläm-dag på fredag så vi kör ledigt:)
 
En som gassar sig i solen på Cypern;)
 
Söta kärleksparet på Arlanda i Fredagsmorse ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anneli

Åh, va fina dom är tillsammans <3
Jobbig förkylning, Krya på dig ordentligt
Kramis <3

Svar: Ja de är så sööta;)Tackar jo ngn gång ska man väl kunna prata utan att låta som en täppt åsna.
Kram o hoppas ni hade ett mysigt kalas.
mammansprinsessor