Premiärbad och en lös tand

Engla premiärbadar idag :)
Tjihoo vilket glädjeskutt ner i poolen.
16 grader i vattnet brrr inte så varmt då men Engla hoppade glatt i tillsammans med Alexandra och Filippa.
 
 
Hej Torsdag
 
Här kämpar jag på med kortison spray o tabletter för min jäkla envis snornäsa.
Hur mkt snor kan man ha?
Har väl blåst ut hjärnan som min söta sambo sa :)
Nej då lite bättre är det väl allt nu.
Men tröttheten sitter kvar som en smäck,blev illa tvungen att lägga mig o vila efter dagens besök på byggvaruhuset Bauhause idag.
Heeelt slut och en huvudvärk på det.
 
Engla har fått en lös tand upptäckte vi idag.
Först blev hon jätterädd min lilla sötis för hon trodde att hon hade bitit sönder den.
Hon går nämligen o gnager o biter på allt hon kommer åt.
Funderar på att skaffa en bitring hihi.
Så snart kanske tandfeén kommer på besök:)
Hon går vickar på den stackars lösa tanden hela tiden nu.
 
Glasspause på Bauhaus.
 
Har ni också haft ett kanonväder hos dig?
 
Johanna

Kanonväder? Är det detsamma som 5 grader och spöregn? Niklas har oxå badat idag. Vi har satt ut bryggan i stugan. Han såg inte riktigt lika glad ut som din lilla tösabit. Under vadarstövlarna hade han 2-3 lager byxor till å han var inte varm vill jag lova... Men jag är inte avundsjuk på er, ha ha :-). Kram på er!

Svar: hihi hoppas ni fått det liiite varmare nu då:):)Kram o hälsa familia
mammansprinsessor

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Brrr vad kallt säger badkrukan! :) Men härligt för barnen som inte är lika känsliga :)

Hoppas nästan slutar rinna snart :). Kram

Coquina

Härligt med poolbad även om det är på tok för kallt för mig :) Kika gärna in på min matblogg och tävla i någon av mina barntävlingar jag har just nu för att fira att jag fått mitt andra barn :)

Elina

Åh, så härliga bilder och ja, nu hoppas vi allt på en bebis :-) Kram och hoppas snornäsan blir bättre, jag vet hur jobbigt det är alltså.

maria eek

Härligt med poolbad och så mysigt med en lös tand!
kram