Våran Tisdag

 
Så underbart grönt och vackert det är ute nu.
Idag har vi ännu haft en varm dag.
Efter förskolan tog jag med mig tjejerna till en av våra lekplatser,tycker det är så skönt att kunna hitta på något efter dagis,bättre det än att gå hem o röja loss i hemmet:)
 
En glad Engla idag.
 
Såklart man ska balansera på gungbrädan.
 
Nova kan gunga hur läääänge som helst.
 
Lite mellis hade jag med till oss.
 
Tjejen som gillar att klättra i träd minsann,en riktig klätterapa.
 
 
Syrenerna har slagit ut o det doftar så härligt.
 
Alexandra tyckte det var varmt när hon kom hem från skolan så bikinin åkte på snabbt för ett dopp i poolen.
 
Engla var inte sen med att hoppa i hon heller.
 
Imorgon är det sommarfest på förskolan och denna gång blir den sista för Englas del.
Känns så konstigt att min lille ska börja skolan i höst.
Så imorgon blir det att packa ihop en picknick korg med godsaker.
Sedan håller jag mina tummar att det ska vara uppehållsväder,det ska tydligen regna i morgon.
 
 
Sandra

Visst är det härligt med sol! Alvin slutar förskolan på imorgon och det känns minst sagt lite konstigt att han ska börja skolan i höst =)

Elina

Så härliga bilder, och tänk att lekparkshäng alltid fungerar :-)

maria eek

Härliga bilder!