Det gick som på räls

Lillhjärtat idag.
 
Allt har gått jättebra med tandoperationen
Plåstrade om händerna med emla plåster hemma innan vi åkte in mot Danderyds sjukhus.
2 timmar spenderade jag med hennes pappa på sjukhus cafét medans Alex sov djupt av narkosen.
Är sjukt imponerad hur bra allt gott och Alexandra har inte ens ont?
Det var ändå ett stort ingrepp och de fick knacka bort lite ben som låg i vägen "host host"
Kedjan är på plats och nio stygn som ska sitta i en till två veckor.
Är impad på att hon fick i sig middag :)
Fick order att ta Alvedon och hjälpte inte det så gällde iprem.
Men ingen tablett är tagen ännu:)
 
Nu har vi en rolig dag att se fram emot i morgon får då blir min sessa 13 år minsann!
Bra jobbat Alexandra,jag är så stolt över dig,tänk vad du fått genomgå mkt med dessa tandbehandlingar.
Nu är vi avskrivna från Eastmans och nu kan tandställningen sköta resten och vi behöver i fortsättningen bara besöka Täby c för tandreglering.
 
 
 
 
erika

Oh vilken duktig liten tjej!

pillan

Så skönt att allt gått bra! Jag hade tandställning i fyra år!!! Fatta jag var nå typ av försökskanin tror jag... Till slut fick min mami ett "brejk" och sa att jag skulle till usa ett år (vilket var ljug...) och då plockade de ut den lagom till studenten ;)

Kram P