Insta-Helg


Födelsedags-tårta igen denna kväll.
Thimmy och hans Madeleine kom förbi för att gratta lill-syrran som fyllt 13 år.
Med sig hade han en fin tröja från Peak Performance,tyvärr gillade inte fröken färgen o formen så den kommer vi att behöva byta i morgon kväll.
 
Jag tyckte den var fin men gillar man inte piké så blir det tokigt;)
Detta tyghus sprang jag och Alex på igår i Täby c på sprall,hur fint som helst och hade jag haft plats för det hade jag köpt det till småtjejerna,så himla gulligt.
Fanns så mkt fint inne i den butiken,får ta med STORA plånboken nästa besök;)
 
Fast jag kom inte hem tomhänt jag köpte en rosa vespa till Nova från nya leksaksbutiken Hamleys.
På Tisdag har jag ett nytt födelsedagsbarn som ska firas.
Engla blir 6 år:)
 
Ja jag har att göra denna månad.
Jag har tre fina september barn.
ellenojag

Underbart tyghus, ja underbar affär ser det ut att vara!!!

Therese

Oj vilken butik! Vad heter den? Ser ut som ni haft en härlig helg och visst har det varit härligt väder! kram

Cissi

Har blivit så fint i nya delen av Täby C! Sprall är en klar favorit ;)

Linda K - Hemma hos Klintons

Vilken underbar tårta!

Och tyghuset är ju to die for. Kram kram Linda

Pauline, mamma till två små

Å ser ut att vara en helt underbar affär =)