Blå himmel och en pannkaka


Morgonens nyttiga frukost bananpannkakor med frukt o keso,samt en hallonsmoothies toppad med kokos.
 
God morgon Lördag
 
Här vakna vi med tuppen Nova:)
Smög mig in i Alexandras rum och lånade sängen nån timme eftersom hon sov borta hos kompis inatt.
Guuud så tomt det är när hon inte sover hemma,kan inte riktigt förstå att jag stod ut att vara en varannanveckamamma tidigare.
 

Alexandras nuvarande rum och perfekt att jag kunde smita in nån timme i natt då våran säng blev trång :)
 
Nu är det hög tid att skynda på för nu har vi ett bankärende sedan ska de små på barnkalas så presenter måste införskaffas.
 
 

Hopp om en god Lördag.
 
 
ullie

så fin bild på dej <
ja du i natt va det makens tur att ligga i ett utav barnens rum hahah vi turas om . det konstiga som är ., är att vår 11 åring börjat vela ligga där?? Någon separtionsgrej kanske annars är det bra säger han . ska kolla lite emera om det där. ( Jobbigt för han kanske )

älskar helg varför går den så fort? Men långledig i morg oxå :)
Ha en fin söndag kram på dej

Fröken M

Gud va gott ! Jag älskar bananpankakor :)
Dock har jag aldrig testat keso till, men det får bli nästa gång !