MOTVIND

 
Idag får man vara lite extra vaksam så man inte hamnar i den dumma sill fällan:)
Barnen kommer med all säkerhet lura mig April April...
 
Har så otroligt mkt att vara glad för just nu i mitt liv men jag kan inte riktigt ta in det,jag önska jag kunde känna glädjen men den finns inte riktig med mig.
Jag överreagerar på saker och det utlöser bara stress o kaos i mitt huvud.
En sak man inte ska göra om man är rädd för sjukdomar är att söka på googel.
Haft mardrömmar om blod hela jäkla natten.
Fick hem ett brev som jag inte riktig kunde tyda o snabb som jag är så har jag redan hunnit googlat klart innan jag läst klart mitt brev från husläkaren.
Om jag hade läst bättre o varit mindre orolig hade jag inte behövt lida i onödan.
Ett av blodproven visade att det låg precis i underkant och om patienten är orolig får provet göras om ,om två v,men inget anmärkningvärt visade sig.
Att då söka på vita blodkroppar var inte bra:(
Det står klart o tydligt att mina prover var överlag utmärkta så att hålla på att oroa sig är egentligen sinnesjukt.
 
Ett bra visdomsord att tänka på är väl att en dag ska jag dö men alla andra dagar ska jag leva:)
 
 
 
 
Elina

Neeej... Söka på google ska man inte göra, meen ändå gör man de, eller iaf jag :/)

Svar: Skönt att det finns fler:)kram
mammansprinsessor

en chic mammas bekännelser

helt rätt, passa på att leva medan man kan. Vilken superhärlig blogg du har :)

Svar: Tusen tack så glad jag blir:)
mammansprinsessor

jannice lindell

Jag googlar på allt.... Dumt nog... Ibland blir man stressad allt för mycket. Kram

Svar: Ja visst är det så;)inte alltid man hamnar på rätt sidor man ska inte googla sägs det hihi men svårt att låta bli kram
mammansprinsessor