Påskdagen och annandagen

 
Igår hade vi påskmiddag här hemma tillsammans med min Bror och nya flickvännen.
Samt min syster med fam och min Lillie Thimmy med sin flickvän Madeleine.
Barnen fick fler påskägg och det uppskattades;)
Från Madeleine och Brorsan var det inte godis utan en massa massa roliga klistermärken och fina Disney plåster,mina barn fullkomligt älskar att ta på sig minst ett nytt plåster varje dag.
 
Middagen blev lyckad och även desserten:)
Vilket påskväder vi har haft helt galet vad varmt och skönt.
idag stod temperaturen på 19 grader så tjejerna gick i bara klänning ute.
 

Även jag fick påskägg av min finaste son med flickvännen,body lotion från VS
Även Alex fick en bodylotion och armband o nagelack i sitt ägg.
Nu kan vi lukta gott igen jag o min dotter:)
Tusen tack säger vi.
 
Lillie T med söta flickvän.
 
Hela familjen samlad :)
Världens godaste vita kladdkaka om jag får skryta med det själv:)
Finaste Novan
Finaste Englan
Syster och man

Lillie N med flickvän E
 
Dessa två Lexington nördar:)älskar Madeliens jacka den är grym och den vill jag ha:)
Även Thimmys jacka var grymt snygg,såklart från Lexington även den:)
Gissa om hela deras fina hem går i Lexington;)
Bra smak med andra ord.
 
Engla hade gjort sig fin i håret till hjälp av storesyster Alexandra till kvällens påskmiddag minsann.
En trevlig påsk och som alltid är våran mamma/mormor så oändligt saknad men jag tror hon finns med oss någonstans ändå;)Önska bara att hon fick vara med och uppleva allt positiva som händer i våra familjer nu.
Att hon fick se alla  sina fina barnbarn växa upp stora som små.
 
 
Detta är då dagens outfit;) en byggare bob Petra med Lila skysta snickisar.
De ni ;)
Men arbetat ute i trädgården har jag då gjort idag,medans mannen befann sig på garage taket i vanlig ordning.
På baksidan av garagetaket är det snart klart nu och där stegen nu står kommer det såsmåningom att byggas en trappa upp till den blivande altanen.
Får skriva mer om vårat husprojekt i ett annat inlägg:)
 
Nu är det dags att bära in de nybadade små tjejerna som somnat brevid mig:)
Imorgon är det skola dagis jobb som står på schemat.
Påsklovet är nu över för denna gång.
 
 
 
ullie

så fin jacka hon hade. kul att få lite annorlunda påskägg kul .
hoppas ni fått en bra start på veckan då kram

Maria

Låter som en mysig påskhelg!
Hoppas att ni har fått en bra start på veckan. Här var det segt att komma upp idag efter all skön ledighet.

kram kram

Helen.HUSnrNIO

Här fanns det också en VS i påskpresent men det var påskharen som gav en mist till en av kidsen. Roligt att det inte bara är godis tycker jag.

Även vit kladdkaka stod på vårt påskbord under påsk :)

Ha en trevlig tisdagskväll.

Ser ut som

jannice lindell

en sån härlig påskhelg ni verkar ha haft! underbart! hoppas du o familjen får en härlig vecka. kram

Anneli

Sååå underbart å mysigt att få samla familjen. Här blev det bara påskmiddag med svärisarna, svårt å samla alla som är på språng:(
Jag har på dom dära VS , luktar otroligt gött!!
Puss å kram

Anneli

Sååå underbart å mysigt att få samla familjen. Här blev det bara påskmiddag med svärisarna, svårt å samla alla som är på språng:(
Jag har på dom dära VS , luktar otroligt gött!!
Puss å kram

Kristin/onlyfemale.se

Vilken härlig helg ni verkar ha haft, fin familj du har.

Lyxigt att få lite VS i påskägget!

Älskar också hennes jacka, superfin. Lexington är verkligen ett härligt märke men bra kvalité.

Kram!