Att återhämta sig låååångsamt

Jag med blomster i handen på väg mot Lelles 50års-fest.
 
Hej hopp vad dagarna far iväg.
Man hänger liksom inte med ;)
Har äntligen börjat må lite bättre efter helgens 50 års -kalas.
Jag och sambon var bjudna till min systers sambo som har fyllt 50 år.
Ett glatt gäng på ca 35-40 personer var bjudna.
Vi började med en tipspromenad och ett glas champagne för att sedan mingla vidare nån timma innan grillbuffén satte igång.
 
Det var bordsplacering och vi alla fick ett varsitt kort där vi skulle leta upp våran bordskamarat med ett lika kort.
Jag fick en kille/man brevid mig som jag aldrig träffat och det var inte många i mitt bord jag kände igen:)
Min sambo hamnade i bordet där min syster o bror o son o födelsedagsbarn satt:)
Det blev inte många ord till min sambo den kvällen och vi som aldrig går ut ensamna utan barn jaja shit happens:)
Jag hade trevligt i alla fall.
Två långbord ute i tältet tillsammans med en artist från Golden Hits som underhöll oss.
Som även grillade all mat.
 
När baren öppnade mot natten så fiskade jag upp min käre sambo o son :)
 
Ja roligare än så blev det inte.
Vaknade dagen efter liiite risig typ.
 
Kan tillägga att våran bil varit på en lyxbiltvätt efter den festen och igår hade min käre sambo ett gång kollergor i bilen där han även var tvungen att tillägga den fräna doft som fanns kvar i sätena var hans sambos efter ett kalas:=)
 
 
 
Denna bukett var i alla fall av god doft  
 
 
Tyvärr så tog jag alldelses för få bilder och de jag tog blev suddiga o dåliga.
 
Nog om festligheter för nu har även skola/dagis dragit igång igen.
Klockan 8 stod vi på skolgården i måndags pigga o glada(alla förutomjag)
Engla fick ny lärare och nya klasskamrater,tyvärr blev henns fröken sjuk andra dagen så de har haft vikarie.
Nova hamnade på samma avd hon alltid gått på men de har bytt namn o åldergrupp o lite nya pedagoger.
så äntligen får hon gå tillsammans med jämnåriga barn vilket hon aldrig gjort tidigare.
Alexandra började i 8:an i Tisdags men dagarna är inte så långa denna veckan då det är utvecklingsamtal om dagarna.
 
Älskade finaste gör sig "snygg" inför skolstart.
 
Dessa två tighta systrar blev som hund o katt på varandra efter skola/dagis kom igång igen efter ett lååångt sommarlov.Men här leker vi tillsammans o är vänner i alla fall nån minut till:)
 
Alltså jag undrar om denna unge var en apa i sitt tidigare liv:):)
 
Dags för alla måsten som kommit på efterkälken.
Dessutom är det kräfskiva imorgon med våra grannar tillsammans med barnen tack o lov:)
 Tjing från mig.
 
 
 
 
 
ullie

alltså så lika de små e :) <3 finisar

underbar bukett en sån vill man ha :)
Ha en fin kväll kram kram

Helen.HUSnrNIO

Jättefin bukett!
Lite trist när man hamnar helt off när man väl lämnar huset tillsammans utan kids. I alla fall hade det känts så här för det händer så extremt sällan.
Men det låter som du hade en trevlig kväll ändå :)

Fina tjejer!

Svar: Jättegott med Crepes!
Åh vad kul att du provade kycklingen och att den blev god :-)
Kram & trevlig kväll!

Helen.HUSnrNIO

Jättefin bukett!
Lite trist när man hamnar helt off när man väl lämnar huset tillsammans utan kids. I alla fall hade det känts så här för det händer så extremt sällan.
Men det låter som du hade en trevlig kväll ändå :)

Fina tjejer!

Svar: Jättegott med Crepes!
Åh vad kul att du provade kycklingen och att den blev god :-)
Kram & trevlig kväll!

yasmine mamma till dennis

tack ja han är så framåt. kul att följa hans lilla resa ena dagen ska han bli veterinär och nästa showartist. nu blir här en lugn fredagskväll imorn blir det simhallen för våran del.
hoppas du får en mysig helg med dina.
kraam

Kristin/onlyfemale.se

Ännu en gång, så himla snyggt!

Vad trist att ni inte hann umgås så mycket du och sambon men kvällen lät ändå trevlig;)

Vad söta dina barn är, stora tjejerna nu!
Kram

jannice lindell

Trevligt med 50års fest!! Hoppas ni hade det trevligt.. Kram

Nathalia

ÄLSKAR DIN LÅNGA KOFTA.
Vart har du köpt den?? En sådan vill jag ha.
Kram.

Svar: Tack NathaliaDen köpte jag i Sollentuna men märket heter vero moda
kram
mammansprinsessor

Nathalia

Tack Petra.