Liseberg 2014


Tog bilen till Göteborg och besökte Liseberg även denna sommar:)
 
Tjejerna fullkomligt älskar att springa iväg och krama kaninerna så fort de får syn på dem.
 
Vädret var kvavt och nästan för varmt,jag letade skugga medans barnen stod i den lååånga kön.
Fasikens så långa köer nästa år blir det ett tvådagarskort man hinner inte allt på en dag det är omöjligt.
Vi valde ju en bra dag att åka också,typ Lotta på Liseberg:)men jag tycker att det är lika mkt folk oavsett.
 
Alex och Engla började med slänggungan.
Kaninkram igen ;)
 
Alex fick en åkkompis ;)
Engla o Nova kollar in pappa o Alex.

En nöjd Nova.
 
En kramgo Engla
 

Passade på att kolla in genrepet medans barnen stod i kö:)
 

Tjejerna åkte flume ride och det blev Englas favvo.
 
Luncha Våfflor

Nova i kö till sagotåget med pappan.
 
Nova kör farfars bil med pappan i baksätet och godkänd blev hon så hon fick sitt lilla körkort:=)
 
Spanade vidare på genrepet och här stod Molly på taket:)
 
Vi fick dela upp oss sista timmarna för annars hade Alex inte fått åka den nya bergbanan Helix
en timmes kö och den stängdes två minuter efter Alex ställt sig i kö med Björn.
 
En glad och tuff tjej som åkte Helix.
 
När alla köer var stängda frågade Nova om vi kunde åka hem:)ja klockan var 23 och vi stängde nöjesparken .
Hoppade in bilen med tre trötta men nöjda tjejer som somnade så fort bilen började rulla mot Orust igen.
 
Helen.HUSnrNIO

Vad kul ni verkar haft!
Hoppas på ett Lisebergsbesök den här säsongen men ännu lite oklart när det ska gå av stapeln.
Helix står på listan över sådant som åtminstone jag och W vill åka :)

Svar: Här håller det på ännu. Lugnade ner sig men återvände med besked igen.
Tack! Det är mest handleden som smärtar idag.
Kram & trevlig söndag!

Nathalia

Hej Petra!
Vilken heldag ni har haft. Åkde mamma Petra något? Jag åkde inget alls vi var där. Gick rund och kikade på folk och gosade med bebis som sov i mosters famn.
vad tyckde du om Lotta på Liseberg? Föra året vi var där gick jag och såg det,hur skoj som helst. Men mycket folk ha ha.

Svar: Hejsåklart mamman också åkte men jag höll mig till Colorado där jag kunde blöta ner mig i hettan:)såg inte så mkt av Lotta eftersom vi inte skulle hinna med att åka klart men det lilla jag såg var ok Marin Stenmarck uppträde jue;)Tänkte på dig när vi passerade Köping på hemvägen:)
mammansprinsessor

yasmine mamma till dennis

ja super mysigt var det, ja se den , bra o rolig film.
såg kuligt ut med Liseberg kom inte iväg dit denna sommar men sonen har fått flertal besök på skansen och grönan denna sommar. men Liseberg är så mysigt tycker även jag.
kaninerna är ju goa...
massa kramar