Vackra Västkusten


Tog en tripp till underbara Fiskebäckskil
Här hade jag kunnat gå länge o tittat på alla fina sommarhus,det var som hämtat ur ett inredningsmagasin.
Små söta rosbuskar och fina välskötta trädgårdar och de vita fina huset med utsikt över havet.
 
 
Västkusten visade sig på den bästa sida,sol o värme har vi minsann inte varit utan.
 
Nova och Engla med ryggen mot Lysekil
 
Passade på att luncha på den fräscha resturangen med utsikt över havet som jag tyvärr inte fångade.
 
 

Engla vätskepausar lite medans vi spanar in båtarna
 

Ja här skulle jag lätt kunna köpa sommarstuga om jag hade några miljoner extra i bakfickan.
 

Alltså vad säger man ....
 
 
Lite roligt namn på badplatsen tyckte någon:)
 
En riktig sommaridyll och hit kommer jag gärna tillbaka.
Så otroligt fint och en massa inspiration har jag fått.
 
ullie

så söta prinsessorna är.. ÅHh va vackert jag vill tillbaka man får ju inte nog av alt fint på bilderna
Hoppas ni njuer ännu . Här har maken börjat jobb helg så här blir en lugn helg hoppas på bad i morg i varfall kramiz

Mamma Mindy

God kväll/natt vännen..Så fina bilder du delar med dig av på din fina familj :)
Kul att du gillade mina bilder från resan i er stad :) Prickade in de varmaste veckan på året kändes det som.men vi hade tur på sitt sätt så vi inte kom vecka som var för då regnade det massor..här är det varmt o klibbit här i malmö--börjar tyvärr jobba på måndag ingen..skönt att det är på kvällen..Ha en fin kväll o sov så gott..kram kram

Helen.HUSnrNIO

Jättefina sommarbilder och helt klart ett anmärkningsvärt namn på badplatsen ;-)

Svar: Tack :-D Ja fantastiskt utsikt över en bit av Värmland! Mycket godare hamburgare än Mc Donalds, Max och Burger King ;-)
Kram & trevlig lördag!

jannice lindell

Vilka underbara hus.. Dom är så otroligt fina. Skulle lätt med kunna köpa sommarstuga där nere. Är så fint. Å,dessa fönster på husen... Så himla vackra. Kram Jannice

Anncha på stiligahem

Åh härliga Fiskebäckskil! Kände igen platsen på bilderna. Jag brukade vara på östersidan, på andra sidan kilen som barn.