B-day

Grattis till mig och min 44 års-dag:)
Godkväll i stugorna
Två dagar kvar till julafton och idag fyller jag år.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig denna dag.
Vi hade handlat mat för 13 personer och hade tänkt tillaga sambons goda fisksoppa till födelsedagsmiddag.
Men igår kväll åkte jag på skiten:(
Den där magsjukan bara kom plötsligt,har lite svårt att tro att det kan vara tjejerna som smittat mig när det är 5 dar sedan de tillfrisknat.
Har mest legat i sängen o vilat man blir ju typ helt utslagen.
Sambon tog med tjejerna till jobbet en kort stund för att fixa det sista inför hans julledighet.
Nu hoppas jag att ingen annan i familjen ska råka ut för magsjukan.
Vi är bjudna hem till syster med fam på julafton men det känns som vi får räkna med att fira ensamna vilket känns jäkligt irreterande o sorgligt.
Men jag smittar inte på onsdag men min syster dotter ha bokat flygresa till Australien på söndagen så jag kan förstå deras oro.
 
Jag har i alla fall blivit firad av mina fina tjejer har fått så fina presenter.
Har även ätit middag o lite tårta och känner mig ovanligt pigg.
Har skurat toaletter och bytt till rena sängkläder och sitter här ny duschad med en kopp te:)
Det kunde varit värre.
 
Så här pigg ser jag dock inte ut nu:)
Vilken tur både jag och Alexandra hann med att klippa oss igår,ska bara slänga i toning också men det får jag göra i morgon.
 
Min söte son med flickvän kom förbi sent i kväll för att överlämna en present i ytterdörren på avstånd såklart:)
Han är så himla omtänksam att man smälter.
 
Nu åter till te och sedan ska jag krypa ner i en renbäddad säng.
 
Får drömma om att 45 årsdagen blir till det bättre:)
 
Puss o god natt
 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Trågigt att du blev sjuk gumman.
Föresten var inte din systerdotter i USA och pluggade?
Vi kommer fira jul hemma med svärmor och svärfar i vårat hus.
Hoppas du och familjen trots att ni firar själva,får en rigtigt fin och mysig jul.
Kram och god jul.

ullie

Du ä nog lika fin som alltid <3
Hoppas erkligen att du kryat på dej me det e ju 48 tim så förstår din oro o i fall någon mer får det igen .. usch
Håller tummarna för inte :D
Önskar er en fin dag i morgon oavsett Här blir det lugn hemma firande blir skönt det me
kram fina du

Villa Freja

Så tråkigt. Hoppas du mår bättre nu.
Grattis i efterskott och ha en riktigt god jul.