Julafton 2014

Engla och Nova med sin fina juloutfit
Det blev även julafton för våran del :)
Det var på gränsen vi kunde åka ut till segeltorp till syster yster med familj för att fira en julafton tillsammans.
Jag har inte firat jul hemma hos min syster sedan mamma levde så det kändes lite konstigt o tomt som alltid då mammas stol ekar tom vid alla högtider.
Rädslan fanns där att vi kom med magsjukebaciller men jag smittar inte längre i alla fall.
Det blev dock inge kramkalas.
Vi höll oss på avstånd:=)
 
Ingen jul utan Kalle o glögg
Kul att träffa systerdotter Therese som nyligen kommit hem från USA några dagar för att sedan åka till Australien på semester innan hon återvänder till USA igen:)
 
 
Ingen Jul utan jultomte
Min fina trio min fina stora son.
Så fina o så kära
Mängder av klappar till barnen:)
Jag med min tjej trio får paket från tomten som gått ända från Finland:)
Vi vuxna spelade julklappsspelet :)
 
En julaftonskväll som slutade med att det kom lite snö medans vi åkte hem mot Täby igen!
 
Barnen har haft att göra här hemma idag med sina klappar ,de har även hunnit med att träffa granntjejerna.
Imorgon ska vi åka och hämta Alexandras kompis på centralstation som har åkt ända från Norrland:)
Men först väntas kudden.
God natt och hoppas ni också fick en trevlig jul:)
 
Robex Lundgren

god jul och gott nyt år

ullie

god fortsättning på julen .
så skönt du e piggare o kunde fira in lite. så tråkigt att missa.

tack utsikten är härlig faktikt fast man vänjer sej lite men ändå inte liksom . :D ha en fin helg här är jobb helg kram

jannice lindell

Så fint så!! Ja,precis. INgen jul utan tomte :)
Ni verkar ha haft det fint och mysigt så.. Kram

Susan

Så sockersöta tjejer och stiliga gäster!
God fortsättning!

Kraaam

Robex Lundgren

vilken fin jul