Snäll men trött mamma

Nya finfina tröjan från MQ med märket Bondelid
 
Så där ja nu fick hon som hon ville:=)
Min lilla tonårsmarodör älskar kläder och ville så gärna ha denna tröjan och visst är den fin
Jag vill också ha en sådan:)
Om ni inte visste det så suger de ut alla pengar man har,dessa tonåringar.
Ju äldre de blir dessto dyrare:)
 
 
Är hemma med Nova skrutten idag som är förskyld men ingen större fara.
Själv är jag vansinnigt trött och jag gör allt för att hålla huvudet uppe,många koppar kaffe och te blir det.
Efter gårdagens spinningpass på 55 min blev jag helt jäkla slut,knappt att jag orkade gå hem.
Kanske blev så då jag inte ätit ngt innan.
Har även bokat 8 passs denna vecka och inser att det kanske blir för tufft när jag känner mig så här trött.
Kvällen bjuder på crosstraining och förra veckan var inte roligt på ngt vis bara krånglig så jag hoppas det blir ett bättre pass ikväll om jag nu ska orka ta mig dit.
Det här vädret tilltalar inte mkt då det som mest är grått o mulet.
Jag behöver sol och det är nu.
Satt nyss och funderade på om jag ska plugga Spanska för att sedan köpa ett hus i Spanien vinterhalvår:)
Att drömma måste man få göra.
 
 
 
Tänk att mina två äldre barn har samma goda smak som sin mor:)
Önska bara att jag kunde klämma i mig en XS.
 
imorgon får vi ett nytt besök här hemma och det blir spännande det med:)
Bara att börja planera.
Kan ju viska att det är en husleverantör även denna gång.
 
Hopp om en bra onsdag
 
 
 
lisa

Så fin tröja :)

Cissi

Jättefin tröja! Hoppas lilltjejen kryar på sig!

Tant Anna

Jag vet det är dyrt med tonåringar. Vi har haft turen att ha samma stl. alla tjejer här hemma. Eller otur kanske då det blivit lite stölder och bråk genom åren haha.
Det där med att plugga spanska och köpa hus lät ju inte alls tokigt. Vi kanske kan plugga tillsammans och sen dela ett hus så vi kan sitta och dricka vin och snacka strunt tillsammans i drömmarnas värld ;) KRAMIS

Svar: Ha ha det lät inte fel att plugga spanskan tillsammans och ännu roligare med vinet i ett varmt Spanien:)kram
mammansprinsessor

pillan

He he ena riktiga "utsugare" är dom minsann. Glad just i öginblicket dom får nåt fint för att sedan återgå till surmular ige.... *blink blink*

Kram P

Maria

S "kostar" redan och kan tänka mig att det inte blir billigare med tiden ;)
Hoppas att Nova kryar på sig snabbt igen.

kram kram

jannice lindell

snygg tröja....

krya på där hemma! kram

Amanda

Så himla fin tröja vännen!:-)
Kram

Kristin Nygren

Jättefin tröja! Ett tips är att köpa Bondelid på lager157, går att fynda massor av fint där.

Kram

mamma till william o wilma

God eftermiddag..Det var en snygg tröja :) Något jag måste titta in p :) Ha en fin måndag.kram

tinabanck.blogg.se

Jättefin tröja. :)