Tisdagsbesök

Gårdagens Goding.
 
I helgen slog Nova sig rejält i läppen och även tanden blev drabbad.
Lilla hjärtat då.
När man slår i munnen så kommer det ju så vansinnigt mkt blod och det var blod överallt kändes det som men tillslut fick jag stopp på eländet,stackars liten vad jag tyckte synd om henne.
Igår morse hade Nova lite ont i tanden och kunde inte äta så jag bokade en tid hos tandläkaren.
Vi har ju varit där förr;) så hon visste vad som skulle göras.
Så duktigt o fint satt hon ensam i tandläkarstolen medans de tog röntgen bilder på tanden.
Tyvärr var tanden lös så vi får väl vänta o se tills vi ska dit på återbesök om två veckor.
Kan ju alltid hoppas på att storesyster hinner tappa sina framtänder innan lillNova;)
 
 
Lite nya vårfräscha tulpaner är ett måste i detta hem.
Har även börjat att lyssna på barnpodden;)
Så grymt härligt att ligga i sängen och lyssna varje kväll innan jag somnar,läser jag en bok så slocknar jag direkt men detta höll mig vaken och det är så intressanta ämnen för oss föräldrar att lyssna på.
Nu ska jag även försöka att hitta till fler poddar kanske har du tips?
 
Dags för mig att ta tag i lite viktiga måsten för under dagen kommer det nämligen ett väldigt spännande besök hem till mig o mannen även ett inbokat sådant på Torsdag;) 
 
Kram och ha en fin Tisdag
 
 
 
 
 
elisabeth

spännande besök..det låter ju trevligt :)
hoppas det ordnar till sig med töserna o deras tänder o att du får en fin tisdag,kram.

Svar: ja det är Nova som har fått lös tand efter olycka,engla ska ju bli av med framgaddarna så hon får nya sexårständer:)jag har tappat lösen till din blogg kram
mammansprinsessor

jannice lindell

hoppas de gick bra med tanden..
härligt att få in lite tulpaner i sitt hem.
älskar att få in lite färska blommor. kram

Anneli

Meen lilla hjärtat da 💕
Fint med tullipaner nu
Spännande besök ?!? Men jag har inte bokat nåt flyg än 😉
Kramiz 😘

Svar: Men va fan Anneli har du missat att boka flyg nu igen grrr...:):)kramar o vad mkt snö ni fått da.
mammansprinsessor

Karin

Åh vad fint med tulpaner på bordet:)