Lexington


I skrivandes stund så dricker jag immun te i en av mina Lexingtonmuggar.
Fick dessa muggar av min son i födelsedagspresent;)
 
Vilket grått o trist väder vi har här i Sthlm fy fasikens vad det är trist.
Den där solen kunde väl ändå hålla sig framme på dagarna.
Jag är i stort behov av sol nu känner jag.
Vet en som kommer att ha det skönt i 3 veckor i solen och det är min bror som flög till Thailand idag.
 
Här sitter jag o värmer mig framför våran öppna spis och immun-te inte så fel de heller men en solsemester hade varit lite mer njutbart:)
Nästa vecka är det dags att ta tag i träningen igen för nu var det länge sedan.
Hoppas bara det ska kännas bättre i nacke/huvud/öra men lite träning kan väl inte skada?
 
Tänkte få små sessorna i säng tidigt ikväll får se hur jag ska lyckas med det:)
Här har vi vänt på dygnet kan jag lova.
Engla vaknar inte före 11-12 om dagarna:)
Nova är den lite mer morgonpigga men det är ändå inte före halv elva vi kliver upp.
Men då kan jag försäkra dig om att de somnar inte förräns midnatt så ngn egentid finns inte i detta hus;)
 
Besökte Mulle meck parken i dag men tyvärr han vi inte dit medans det fanns ngt slags ljus;)
 
 
 
Ja vi får nog åka dit en ljusare dag:)
Höll på att frysa ihjäl,så himla fuktig luft ute.
 
 
 
 
Amanda

Ljuvliga muggar!:-)

Nathalia

Hejsan Petra!
Hoppas dagen har varit bra? Det har våran varit. I dag har jag vågat fälja med på bio, vi såg 100 åringen som försvan genom fönstret. Mycket rolig och bra film. Jag håller med dig det är inget roligt väder alls ute. Så mysigt det lätt attcsita framför öpna spisen.
Ha det bra, kram.

Karin

Himla fina muggar, Lexington har så mkt snyggt.
Lycka till med träningen:)

Tess

Jättefina muggar! Härlig dag ni hade, vi har oxå varit i den parken eller mannen har varit där med barnen. Idag har jag sån träningsvärk i benen. Hoppas det går över snart, undrar om jag kommer komma igång med träningen har inte något sug precis. Måste nog börja gå på pass. kramar

Tant Anna

Finfina muggar! Jag tänkte också ta mig en kopp te nu men då kom gubben och gav mig ett glas vin istället ;) Funkar ju det med. Ja nu har det varit alldeles för tråkigt väder ett tag USCH för det. En Thaisemester lät ju inte helt fel....
KRAM ANNA