Solig Onsdag

 
Såklart att Englas feber kom tillbaka igår kväll.
Blek o trött ligger mest o ser på film eller spelar på paddan tillsammans med Nova.
Men just nu är hon på benen;)
 
Blev ett 55 min spinningpass igår kväll.
Så skönt när det är gjort och man får promenera hem i frisk luft.
Ikväll avbokade jag spinning/core och tog crosstraining istället,fick sådan träningsvärk sist så den träningen var nog bra;)
Spännande att se vad hon hittar på för pass ikväll,förra veckan körde vi squats hoppa på sidan av lådan samt mag/armar.
Har även bokat spinning på fredag och söndag samt yoga lördag o tabata core på söndag:)
Bokat 8 pass denna vecka och klarar jag det då är jag stolt över mig själv.
Önska bara att min hosta kunde ge med sig nu och även de nackonda försvann.
Ska boka en tid hos tandläkaren efter som det sitter i käken/örat och husläkaren kunde inget göra när jag var där utan det var tandläkare och massage hos sjukgymnast,bara att få tummen ur o boka då;)
 
 

Hoppas du får en fin dag.
Solen visar sig i Sthlm idag;)
 
 
Anneli

Duktiga duktiga Du !!! Önskar jag bodde granne med dej åsså kunde jag hänga med dej 😊
Ta det bara lugnt om du inte ä helt kry.
Krya på kramisar till Engla
Kraaaam 😘

Svar: Ja Anneli det vore något att ha dig som granne:)Tänk vad vi skulle ta lååånga promenader om kvällarna o surra om världsproblemen,puss o kram
mammansprinsessor

Tant Anna

Får såå dåligt samvete då jag läser hur himla duktig du är. Go Girl!!!
Kram Anna

Tess

Härligt med träningspass, trodde jag skulle kunna komma iväg idag men så blev allt värre med Viggo så tog det liksom hela dagen. Fina skorna är. Jag måste komma iväg imorgon. kram

Maria

Du ska verkligen vara stolt över dig själv! 8 pass är helt galet bra!
Krya på Engla i massor.

kram kram

Kristin Nygren

Vad duktig du är! Jag vill också komma igång men tiden räcker inte till alls nu:(

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Men vad duktig du är med träning. Heja!! :)

Kramar

Linda

Skulle dö om jag körde spinning :P

Karin

Vad kul med spinning!
Hoppas illltjejen kryar på sig snabbt
Kram

ullie

duktiga dej ! nej ingen sol här snön "fnuser " runt i luften men nog inget som blir Ha en fin torsdag

Elina

Hurtig du är alltså, men kanske jag också hade varit om jag hade haft sådär snygga träningsskor ;) Sagas feber har också pendlat fram och tillbaka men nu tror och hoppas jag att den är borta för den här gången. KRAM