Nu är takkupan klar


Plåten runt takkupan gjordes färdig igår.
idag har sambon spikat upp knutbrädorna och takkupan är nu färdigställd.
Bara målningen kvar.
 
Huset kommer att bli fortsatt vitt ;)
Men vi kommer bara att måla övervåningen då vi ska tilläggsisolera huset och även då byta ut alla fönster på nedre plan.
 
 
Så fint det blir och så duktig sambo jag har:)
 
Gissa om jag är sugen på att sätta igång däruppe nu då:)
Ska bli så himla kul den dagen vi kan börja lägga golv och börja göra rum.
Men det är mkt arbete kvar till dess.
 
 
Nästa projekt blir att måla.
Men först tar vi lite semester på västkusten :)
ullie

åhh så duktig han är !!!
min har tummen mitt i handen hahah tänk om han hörde mej nu fniss

önskar dej en fin start på veckan vännen stor kram

Svar: haha din karl är säkert bättre på annat:) ja tänk om min hörde vad jag skrev fjäsk fjäsk hihi stor kram
mammansprinsessor