Studentfirande i dagarna två


Världens vackraste Therese/systerdotter/barnens kusin som tog studenten i Tisdags.
 
På Tisdagen var vi bjudna till min systerdotters studentfirande hemma i segeltorp.
Mkt folk o god buffé  o god dricka och ett gäng ungdomar såklart:)
 
Tessan kommer att flytta till USA inom kort och vi kommer att sakna henne så mkt.
 
 
Igår var vi bjuden på student nr 2 hemma hos Sofia ,barnens kusin,
Även där buffé men den goda drickan hoppade jag över;)
Det var nästan så att mannnen o barnen skulle få åka iväg utan mig för jag hade så vansinnigt ont i min mage,tur det gick över;)
Lite småblåsigt o kallt men tack o lov uppehåll.
Tjejerna var taggade för studentfirande:)
Liiiite sega om man säger så efter Tessans studentfest;)
 
En Glad Student som skålar i skumpa:)
Denna Nationaldag har vi däremot tillbringat på hemmaplan tillsammans med tjejernas farmor/farfar som dök upp i morse på fika:)
 
Flaggbullar och hemmagjord flädersaft ;)
 

Engla överlämnade en liten egengjord present till farmor:)
 
Sedan dök våran takläggare Niklas upp och även min käre son Thimmy som hjälpte till med det sista fixet.
Ställningen kommer vi bara att ha kvar en vecka till så nu är det bäst att passa på att göra klart det som ska göras klart;)
Planen är att sätta fart att bygga altan o trappa upp till övervåning och jag hoppas Niklas även hjälper oss med den så det går lite smidigare.
 
 
 
Att få till en bild på alla mina tre sötnosar är inte det enklaste:)
 
Bye bye från moi fick nyss ett trist samtal i skrivandes stund som gör mig smått irreterad.
Så med det säger jag hej och önskar dig en fin kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nathalia

Å vilka fester du varit på. Jättehärliga bilder,jha vad ska Tess göra i USA? Vart i USA ska hon flytta?
Hoppas du mår bättre efter ditt samtal du fick i kväll?
Hoppas ni får hjälp med det sista på bygget av huset,på utsidan.. I dag har vi varit och shoppad lite mer till huset jättekul. Ha en bra kväll
Kram.

Maria

Trist med samtalet, hoppas att det löser sig.
Desto roligare med studentfirande!
Näsa fredag tar de studenten här och då kommer vi har huset fullt av folk. Mannens son tar studenten nämligen. Så nu håller vi tummarna för fint väder så vi kan fira ute i trädgården :)

Önskar er en fortsatt fin helg.

kram kram

jannice lindell

Vad härligt studentfirande...
Vad häftigt att flytta till USA för din systerdotter!

Ha en trevlig helg. Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad härligt med studentfirande. Blir alltid så nostalgisk på något sätt :).

Hoppas du får en fortsatt fin helg och att det där telefonsamtalet "löser sig".

kramar

yasmine modell mamma och fru

så sant så
ha en fin lördagskväll
kraam

ullie

åhh nej .. ogillar starkt sån a där samtal .hoppas det gick bra sen.
Är magen bättre? Fy för sånt.
Jätte fina bilder o det syns ni haft mysigt kram kram