Dans och Dadlar

En glad bukett med tulpaner på mitt vardagsrumsbord denna Fredag.
 
Hej hopp vilken kanonfredag vi har haft här i Sthlms-området.
13 grader och sol hela dagen.
Hämtade hem Engla tidigare och vi gick ner till våran Ica butik och köpte glass o satte oss i solen:)
Varken mössa eller vinterjacka behövdes vara på vilket Engla uppskattade.
Det har varut full fart här ute under dagen/kvällen.
Tjejerna har lekt med granntjejerna och hoppat studsmatta o springcyklat o jagat varandra.
Så nu har jag en utslagen Nova som har somnat tidigt denna fredag.
 
Alexandra har varit på dansskolan och skakat rompa:)
Bästa plastispappan åkte och hämtade henne.
 
Alexandra är lite onöjd över kvällen för tillfället.
Vi har ju inget gott hemmaaaa
 

Jättegott och de små gick på att det var chokladbollar:) hehe
Inget socker o inget smör utan detta är energibollar med dadlar o kokossmör kakao havregryn:)
Samt ett glas citronvatten till det:)
Festligare än så här blir det inte för min del:)
Gissa om jag är fett sugen på en kanelbulle eller en stor påse lösviktsgodis men Nej jag har bestämt mig att nu jäklar kör vi stenhårt.
 
Hoppas ni får en härlig kväll
Här blir det Lets dance och mina dadlar :)
 
 
 
Karin

Vad vårligt och fint det ser ut och sådana "Hälsobollar" har jag tänkt att göra länge, får göra slag i sak snart:)

Karin

Vad mumsigt det ser ut!!! Och härliga vårplagg i inlägget nedan.

Karin

Vad mumsigt det ser ut!!! Och härliga vårplagg i inlägget nedan.