Gympakalas


Engla redo för gympakalas
 
Denna blogg driver mig just nu till vansinne
Satans inlägg som inte vill publiceras och sedan försvinner skiten ut i cyberrymden någonstans.
Skulle lätt kunna slänga ut laptopen genom fönsterrutan men jag gör ett nytt försök.
 
Engla var idag bjuden på gympakalas för Mira som fyllde 7 år.
Tänk att få ha sitt kalas i en stooor gympasal:)
De hade lekt fångarna på fortet . vilka härliga ytor att få springa på:)
 
Det finaste man har sätter man på bordet:)
 
 
 
En härlig dag med många plusgrader och sol ,dock väldigt blåsigt.
 
Inte bara Engla som har gympat idag även jag tog mig ett 55 min spinningpass på gymmet.
Grymt jobbigt men så skönt efteråt.
 

Önskar dig en fin Lördagkväll
 
Här blir det premiärgrillning och sedan mellomys och ikväll röstar vi på Alcazars blame it on the disco:)
Heja heja,
 
 
 
 
Natalia Richardson

Å vilka härliga bilder.

jannice lindell

så kul för dottern din med gympa kalas! :) hoppas de blev lyckat. kramar

Kristin Nygren

Vilka fina bilder! Tyckte också att Alcazars låt var bra men jag höll på ACE:)

Kram

pillan

Men sötisen!! Ja visst blir man gaaalen när datorer krånglar!!!! gah

Ha en fin dag fina du, Kram P