Tisdagsträning

Min härliga frukost i morse,grymt god musli.
 
Nyss hemkommen från ett spinningpass på gymet.
Fy attans men kondisen blir bättre o bättre även om det tar lite tid:)
55 min känns nästinill plågsamt men nu är det gjort och det är ju så skönt efteråt.
 
Ligger i sängen med nytonat blött hår och jag hoppas verkligen jag inte missat någon slinga eller två:)
Ett jäkla meck att få till det själv.Brukar låta frisören sköta hårfärgning i vanliga fall men nu när jag är brunett så tänkte jag att det kan väl inte vara så svårt att slänga i lite toning själv:)
jaja vi får se hur det ser ut i dagsljuset i morgon.
Hade önskat en lite ljusare brun nyans än den som tillkom nu:)
Tur det bara är hår.
 
Var och lämnade lite blodprov i morse på husläkarmott,missade det förra veckan på min hälsokontroll eftersom jag inte var på fastande mage,bara att hoppas att allt är bra med tanten:)
Men av själva hälsokontrollen som gjordes förra v så såg allt bra ut och läkaren var förvånad över hur duktig jag var som fick till 3-6 träningspass i v med en massa barn hemma:)
Allt går om man vill och detta är en livsinvenstering och man måste ju träna o hålla igång för att orka ta hand om man o barn eller hur?;)
 
 
 

Nu blir det Reenes rubriker på tv 3 innan jag gör natt.
 
 
mamma till william och wilma

Godmorgon fina..Så gott det ser ut..är så duktig på att köpa men att äta det är en annan sak..hihih..måste skärpa mig..hihih...min nacke är en atros som man får tyvärr leva med..men bara att göra det bästa av det varje dag..kram

ullie

ja men va fin du blev! Då får vi hoppas lilla tanten e pigg då =)
oj 14 stor tjej ja . ja mina är snart där me o tim är ju tolv i år. tiden går så fort verkligen o detta medvetna om vad man ska ha på sej kram kram

Anneli

Härligt! Skönt å gjort bort läkarbesöket å provtagningen 😛
Önskar själv att jag skulle kunna klämma in träningstid för mej själv ...meen allt går tyvärr inte att få till..😔
Hare gott 😘 kram

Svar: Finns det ingen träningsmöjlighet på jobbet?ja du har ju en bit till ett gym,du får köra hemmaträning:) kraaam
mammansprinsessor

Fröken M

Jag håller med dig - ALLT går bara man vill,
och att man inte hinner är ofta bara en dålig ursäkt för att "slippa" träna.
Idag blir det 30 min Grit Plyo på lunchen här :)
Kram

jannice lindell

En härlig frukost och härligt med gymmet! Kram

ADARAS Blogazine

Ser så gott ut!!

Anneli

Haha , du ä rolig du Petra . Nä ingen möjlighet att träna på jobbet . Å att jag har hårt kroppsarbete i 8 timmar gills ju inte som träning 😝
Å 30 min lunch😉
Å tre ungar som tränar å behöver skjuts blir man ju inte ens hemma nå längre stunder . ALLT är faktiskt inte möjligt just nu. Men min tid kommer väl ... Tur jag bara är 27 😎

Svar: Ja men hallå där:) åtta timmars kropparbete vem tusan behöver träna då liksom:)Ta det lugnt o njuuut vännen:)
mammansprinsessor