Adventskalendrar i triss till min trio

Englas advenskalender med lego friends
Detta år köpte jag "färdiga" advenskalendrar till barnen,vem orkar slå in paket för varje dag till 3 tjejer?inte jag ialla fall.
 
Tror detta blir mer uppskattat och Engla älskar att bygga lego.
 
 
Denna fick Nova välja :)
 
Har man en tonårstjej så funkar alltid smink:)
 
 
 
Enligt väderprognos skulle solen titta fram idag ,men jag kan inte se någon:(
Lika grått o trist som alla dagar.
 
Ikväll blir det mys framför brasan igen så mysigt och vi hade säkert 30 grader varmt i vardagsrummet:)
 
Susan

Vi fick SOL!
Både idag och igår :-)))))
Men lite avundsjuk är jag på din brasa. det ska du veta. Hi hiii....

Maria

Idag tittade solen äntligen fram här!! Riktigt härligt :)
Här blir det en pysselkalender från Panduro & så får hon en med smink från sin mormor & morfar.

kram kram

Natalia Richardson

I dag har vi haft sol i köping och Västerås.
Hoppas du haft en bra dag? Det har jag haft,du kan läsa i min blogg. Kul med tjejernas julkalender.. Vart köpte du Alex ifrån?
Ha det så bra vi hörs
KRAM!