Sjung Halleluja och prisa Gud


Hej o hå
 
I dag var det åtminstone inte bäcksvart när vi kom hem.
Solen tittade fram lite under dagen ,jippie jippie soool.
 
Har stekt pannkakakor till mig o barnen för glatta livet,vilket evighetsjobb det tar ju aldrig slut.
Nu är magarna i alla fall mätta ett tag till.
 
Engla fick med sig sitt pappershus hon gjort på skolan,så fint men hon valde bara en våning haha.
Ja det är ju inte klart ännu så varför inte:)
 
 
En smygbild på min trio idag.
 
 
Älskade ungar vad jag tycker om er.
 
Nu ska jag ta och leta fram pippi kläder åt Nova så hon kan komma utklädd till förskolan imorgon på slutet av Astrid Lindgren tema veckan.
 
Pappan i huset är ute på dåligheter och firar någon gamling från jobbet som fyller år.(65)
Så himla bra att jag precis kunde avboka ännu en träning denna vecka .
Jag får sjunga halleluja och prisa gud att jag kan träna i morgon i stället då.
 
 
 
 
 
 
 
ullie

oj många fina bilder. så fina bilder på dina små

ha ha ja o i morg får du gratta igen å är det bröllopsdagen hi hi ja ja men kul är det
kram o ha en fin fortsatt kväll

ullie

tack tack för båda glömde ja säga <3 :)

Susan

Sötingungar :-)
Jag har också fuskat med träning denna veckan :(

Kraaam