Skola på en Lördag

Nova provar på skolmaten idag på storesyrrans skola
Idag var det öppet hus på Alexandras skola som ligger i roslags/näsby
Tänk att vi lyckades komma mitt i lunchtid:)
Passade på att smaka på den goda skolmaten och idag serverades det spagetti med köttfärssås som man kan se på bilden där Nova glatt åt upp all mat.
 
Engla tyckte det var spännande att besök syrrans skola:)
Jag är som Nova vi älskar oliver:)
 
Sådär ja då har vi besökt skolan idag:)
 
När vi kom hem så dröjde det inte länge förrän Thimmy kom förbi på ett"hej"
 
 
 
Skadeglad att typ kört skiten ur sin mor på väg till Täby c,
 

Tog med mig Thimmy och Alexandra till Täby c
Galet mkt folk ,är det julshopping redan tro?
Jaja vi skulle in för att hitta en farsdag present så vi stannade inte allt för länge.
 
Åkte sedan hem och lagade middag
Alexandra åkte iväg med kompis till Vaxholm där de ska övernatta hos en klasskompis.
 
De små juvelerna har sovit sedan länge och mannen är inget roligt sällskap alls.
Ser på någon skit film från swefilmer.
Jag har ingen ro att sitta framför en tv,jag ser sällan på film typ aldrig.
Går hellre på bio vilket jag gör typ vart tionde år:)ja förutom med kidsen men då blir det ju barnfilmer.
 
Kram o godnatt
 
 
 
 
 
Life of Johanna

Lät som en bra lördag