Grå Torsdag


Kvällens middag blev färdiga citronbitar som jag bara slängde in i ugnen.
Ibland är det skönt att fuska med halvfabrikat ,bara det inte blir en ful ovana:)
Gillar att göra egna fiskpinnar för det är både godare o nyttigare men barnen rynkar på näsan då.
 
 
Efter skola/dagis blev det en tur till lekparken igen.
Slå ihjäl lite tid innan middagsdags.
 
Mannen är borta ikväll med sitt andra företag och det börjar bli lite väl trist här hemma även om jag är van :)
Man får ju liksom sköta precis allt allt själv.
Men det är väl inte det som är det jobbiga,det som är jobbigt är ensamheten.
Även om barnen tar mkt tid saknar man vuxenkontakt och det är tur det finns internet så man kan blogga o instagramma :)
 
 
Denna bild tog jag i somras på tjejerna;)
 
 

Finaste Thimmy min förste:)
 
 
 
Saknar den varma sommaren nu när vi går mot kallare tider och idag har det verkligen varit grått.
 
Dags för mig att skicka hem lite skit ongar som är här och leker med tjejerna.
Tänkte göra en tidig kväll så det blir Fredag snabbare;)
Hoppas du har en fin kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pauline, mamma till två små

Mums va gott med fisk. Måste göra någon fisk nästa vecka =)

Jag förstår att det är tråkigt att vara själv om kvällarna. Vad jobbar din man med?

Madelené Ljungkvist

Kram vännen

Mamma Mindy

God morgon snäckan..Så gott det ser ut vännen..Ha en fin start på helgen söta..kram kram kram

ullie

åhh så mysigt du gjort det.
ja här är det lika dant men i bland får de ta mammas o då går det bra.

ha en fin fredag kram