Höstens fina färger och en fredagsfis

 
Hej Fredag
 
Hösten är så fin med alla sina färger.
 
 
Måste köpa jord så jag kan plantera min lilla höstgrupp i zinkkrukan ute på trappen
 
 

Hade lunch dejt med min äldsta dotter igår som hade studiedag.
Mysigt att samtala bara hon och jag,vi har funderingar kring att byta skola.
 
 

Dagens präktiga jag
Men ibland blir jag bara så less på allt skit runtomkring mina öron
Medelålderskris kanske ?
Lånade min äldsta dotters tröja så det säger väl allt:)
 
Önskar dig en sketbra Fredag
 
 
Natalia Richardson

Varför funderar ni. På att bytta skola? Hon blir väl inte mobad?

Svar: Hon är bara lite less det är ett helt annat skolupplägg på hennes skola mot "vanliga" skolan.
mammansprinsessor

Anneli

Asså vi måste prata nån dag, tänkt ringa flera gånger nu 😔😘
Faaan du ä snygg till å med då du försöker göra en 'grimas' 😄🙋💃
Kramisar

Svar: Haha du e kul du:)kramar så rings vi.
mammansprinsessor

Natalia Richardson

På vilket sätt. Är det hennes skolan upplagd då?

Svar: Hon går på kunskapskolan :) du får googla haha
mammansprinsessor

Småstadsfrun

Underbart med mamma/dotter fika! Det har min mamma och jag fortfarande. Ofta.