Grattis till min Thimmy

 
Finaste sonen fyller 24 år idag.
 
Exakt denna tid för 24 år sedan låg jag i de mest intensiva värkarna
Ut kom han min lillprins 23.11 :)
 
Idag åkte vi hem till Thimmy för att gratta honom.
Present o tårta med de 3 lillsystrarna och bonuspappa B :)
Ännu en solig o härlig höstdag,det är faktiskt sant att solen skiner varje år mina Septemberbarn fyller år.
 
 
Busiga systrar hemma hos brorsan idag:)
 
 
 
 
Nästa helg blir det ännu ett firande för Thimmy då min syster o bror inte kunde komma förbi idag:)
 
Känner en stor klump i mitt bröst denna kväll:(
Funderar på hur man mår när man sviker sina barn på detta vis och inte ens kan skicka ett litet grattis sms.
Då kan man inte ha alla hästar i stallet.
 

De här två vilda tjejerna var inte still en sekund hemma hos brorsan :)
 
Nästa år har vi en 25 åring att fira
Det är sjukt hur fort tiden går när man har barn och det bästa är att man inte åldras själv haha
 
Kram och var rädda om varandra
 
 
 
 
 
 
 
ullie

ja du det är sjukt va fort tiden går. har svårt att fatta att ja nästa år har en tonåring i huset ha ha

är du höst månniska? usch inte ja fryser jämt :D

Nathalia

Petra tiden går den. Minns när jag gick till dagis i Skärpnäk med honom.
Hoppas han fick en fin dag.

Mamma Mindy

God morgon snäckan.Här blev jag lita förvånad att du hade en son med som blir 24 år..oj oj va du måste ha varit väldigt ung när hon kom till världen :) Är det samma pappa till alla dina söta barn?
Grattis till honom..ja tiden går gallet snabbt..på fredag är det min tös 3 års dag...tiden går så snabbt & man märker de speciellt på barnen.Ha en fin dag söta blogg vän.kram kram

Pauline, mamma till två små

Sök på dumlekakor på jennysmatblogg så kommer receptet upp där. Så goda!