En kräkig Påsk

Dukat för påsk.
 
Påskafton bjöd vi hit min syster med sambo deras barn är stora och hade annat för sig ,dottern pluggar i USA fortfarande, så lite svårt att komma i från av förståliga själ :)
 
Barnen  fick påskägg med lite godis och en liten present ,Inget överdrivet alls.
Godis får de i sig ändå så jag satsar hellre på en liten roligt present i äggen.
 
Mina söta påskkärringar på påskafton :)
Engla hade oturen att bli sjuk men piggnade till lagom till påskafton.
 
 
Jag tycker påskmaten är betydligt godare än julmaten.
Sedan tycker jag påsken är mysig det är ljusare ute och vi går mot rätt håll (s.o.m.m.a.r)
 

Thimmy försöker få en bild på sina småsyrror :)
Nu har den här tjejen åkt på magsjukan med feber dessutom :(
Hade tänkt oss ett härligt påsklov eftersom vi låg sjuka hela sportlovet men hey nu ligger även tonåringen i feber
Alltså jag är så trött på magsjukehelvete och feber.....
 
 
Bye bye från kräkstugan
 
 
 
Kristin/onlyfemale

Vilka sötnosar! Vad synd att hon blev sjuk och kräksjukan dessutom, fy!!

Vad fint ni får det förresten, riktigt avis på er nya övervåningen.

Kram Kristin

Natalia Richardson

Å stackars er med magsjukan. Vilken otur ni har haft gumman.
Så snygg du är i håret,kram.

yasmine mamma till dennis och angelina

tack ja precis fina bilder du bjuder på
kraaam