Skärtorsdag

Bästa gröten är chiagröten,

God morgon Skärtorsdag !
 
Idag tar vi det lugnt denna morgon , ingen stress alls.
Småflickorna är lediga.
Engla blev ju sjuk i går men är redan på bättringsvägen ;)
Den vidriga spysjukan åkte hon på blääää...
Det märkliga var att det fanns verkligen ingenting annat än vätska i lilla magen att få upp så det blev lite extra kämpigt för damen.
 
Hantverkarna var här tidigt som vanligt och nu går de inte in utvägen längre eftersom altandörren är på plats:)
Nu måste de alltså in i huset om mornarna.Så nu får vi se upp så vi inte springer näck i alla fall jag då:)
 
Planen för dagen är att handla påskmat och jag har ingen lust att ta mig ut i detta snöoväder som envisades med att komma.Så onödigt enligt mig.
 
Sambon jobbar och jag blev såå besviken för jag trodde han skulle vara ledig med oss idag, brist på kommunikation;)
Jaja snart är det långhelg.
 
 
Chiagröten blir bara godare o godare och nu är jag sugen att testa nya recept med chiafröna.
Det gäller bara att komma ihåg att blanda till gröten på kvällen så den kan stå över natten i kylskåp.
Mums.
 
 
Vad händer hos er denna skärtorsdag?
Se upp med kvasten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Robex Lundgren

fint