Tandfeen kom till Nova


Nova tappade sin första tand igår.
Lilla hjärtat kom inrusandes i köket och hade handen full med blod och grät.
I hennes lilla hand låg den tappade tanden :)
Fler lösa har hon också så nu får vi se till att ha många guldpengar hemma.
Såklart så kom tandfeén till Nova i natt :)
 
 
Hej Söndag!
På förmiddagen åkte jag och tjejerna till träningen.
Idag fick de testa på orientering
Nästa gång är den sista och då ska det summeras vad som varit roligast.
Det blir inget mer knatteskutt för dessa tjejer vi kommer att söka till ngt mer riktigt:)
Jag tror tjejerna gör av med mer energi här hemma på studsmattan och med sina vänner.
 
Nova tog denna bilden på mig och Engla idag :)
Det var faktiskt riktigt kallt att stå ute under förmiddagen.
Betydligt varmare blev det i eftermiddag.
 
Var bjudna hem till sonen och flickvännen M som firade sin 22:andra födelsedag idag:)
Thimmy kom och hämtade oss och vi hade det jättetrevligt tillsammans med flickvännens familj.
Satt ute i på deras uteplats i solen så varmt och härligt.
 
Bus med bästa storebror.
Alexandra fortsatt missnöjd med sin hårfärg,så fort vi kom hem ikväll så åkte hon och köpte ny hårfärg.
Blev lite mer åt det askblonda och hon fick bort det gula tonerna i håret.
Herregud tredje gången gillt med detta hår.
Så nu hoppas jag att damen ska vara nöjd annars sliter jag av mig mitt hår grrr...
 
Dags att packa ut lite mer kläder och få undan lite i hemmet.
Den här helgen har inte varit lugn någonstans dessutom har jag lidit av en jäkla tandvärk som spridit sig ut till örat.
I morgon bokar jag en tandläkartid bums.
Den enda bild jag fick på M var denna suddiga :)
Nu är det god natt i detta hus på återseende i morgon.
 
 
 
Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hihi, ungar som tappat sina tänder är så söta med gluggen:D

Kristin/onlyfemale

Vilken mysig helg och stora tjejen som tappat sin första tand!
Kram