Vardag

Fina vitsippor som barnen har plockat får pryda vårat bord.
 
Bestämde mig i natt för att ha Nova ledig.
Vakande kvart i två i natt av ett vrååååål från Novas rum,dessa mardrömmar eller vad det nu är?
Hon skriker så man själv blir rädd.
Men hon somnade om lika fort  och sov åtminstone en timme till tills hon kom in i vårat sovrum och råkade kliva på pappans huvud;)
Pappan blev rädd och hoppade högt haha kunde faktiskt inte hålla mig för skratt;)
Nova blev sur och låg vaken ett bra tag grrrr....
4.00 RINGDE pappans klocka och då var de dags att hoppa in i taxin mot Arlanda.
Ja sedan dess har jag typ hållit igång denna dag:)
 
Efter vi lämnat Engla på skolan gick vi hem och åt frukost och hjälptes åt med disken.
 
Dubbelnutella macka till frukost med en kopp choklad ,en nyttig morgon med andra ord:)
Tog bussen till Arninge köpcenter och shoppade en klänning till Nova och mat.
 
När vi kom hem hängde vi tvätt och Nova hjälpte mig att lägga in ett berg av rena kläder på sängen.
Har dock in vikt in den i skåpen ännu (tråkgöra)
 
Gick till skolan för att hämta hem Engla men jag hade glömt att fritids går till skogen på Torsdagar så det var bara att hänga kvar på skolgården i 30 min:)
Gick ingen nöd på oss.
Så länge vädret var fint:)
 
Riktigt Aprilväder ena stunden så varmt och soligt medans nästa börjar det tokhagla.
 
 
Middagen fick bli enkel;) varmamackor i all sin enkelhet.
Alexandra är duktig hon har tagit sig till friskis o svettis men i morgon blir en PW för den här tanten:)
Jag var faktiskt i väg och tränade spinning/core balans pass i tisdags heja heja.
Nästa vecka tänkte jag komma igång på riktigt igen;)
 
 
 
ullie

åhh gud så jobbigt me såna nätter alltså . känns som man undrar soomnade ja ens ..
Hoppas hon vart sitt vanliga ja o ni somnar i kväll i god tid.
Må så gott o massa kramar
p.s tack för ditt pepp