Onsdag

Alexandras rum som börjar ta form,den fina spegeln köpte vi på MIO möbler häromdagen.
Däremot behöver hon en större säng .Hennes 90 säng försvinner i rummet så vi funderar på om hon ska ta min och Björns säng så hon får en dubbelsäng,kan vara bra att ha när kompisar sover kvar och dessutom behöver vi nya madrasser eftersom vi får ont i ryggen,Alex tycker den är skön så det blir ju bra.
 
Barnen har en drös av ungar här hemma idag och jag ska passa på att fortsätta att städa bort allt slipdamm i det här hemmet,eller rättare sagt försöka det ligger i princip överallt o ingenstans grrr......
Men såklart som alla säger det blir fint när det blir klart.
Måste åka och köpa lister  och dörrkarmar sedan ska vi prova att sära på Novas våningsäng så hon får en enkelsäng i sitt rum och ställa in den andre sängen i gästrummet som snart är klart,bara lister som ska upp.
 
Skulle ljuga om jag sa att jag inte kände mig stressad.
Om en och en halv vecka kommer vi få gäster som övernattar , vi ska ha en liten middag för barnens farfar som fyllt 80 år.
Vi har inga möbler i vardagsrum och man kan inte lita på detta väder så vi kan sitta ute.
Björns sliter ihjäl sig så allt ska blir klart själv blir jag bara besviken o ledsen på folk i barnens närhet som aldrig någonsin frågat oss om de kan hjälpa till med barnen,helt sant vi har aldrig haft barnvakt,det är mina äldre barn som fått passa dem.Har självklart haft barnflicka i tankarna men det har kännts lite överdrivet men jag kanske har fel?Värst vad detta inlägg drog i väg med vice versa :) men jag anser att det inte bara är huset som behöver byggas upp även förhållandet måste vårdas.
 
Gårdagen i klädd med kofta från Vila och shorts på i det härliga sommarvädret.
Idag har vi regn o rusk igen.
 
Åter till slipdammet då:)
 
 
 
Mirre

Så fint hennes rum blir och fin du är i outfiten. Ja det där byggdammet kan ju krypa fram bra mycket senare med då man tror man fått bort allt,

Kristin/onlyfemale

Så fint det blir och så snygg du är! Gillar verkligen koftan. Kram

ullie

spännande me nya sängar. min kompis gjorde så i deras flickas rum hon fick deras gamla det sover över kompisar så ofta så alla ligger i samma :d

http://www.rodsgubben.se/lyckansvandrarhem/lagenheter/ här bor vi alltid. lite utanför smögen perfekt!! trivs jätte bra. 5 året i rad nu

Tack raring avskyr att va sjuk så gnällig :( 5 år typ ha ha

starsinlife.blogg.se

Jättefint!