Oväntat besök

 
Igår tog vi en liten tur till Sollentuna C och stinsens köpcentrum.
Tjejerna behövde nya gympisar.
Fötterna växer så det knakar så vi passade på att mäta fötterna o få rätt storlek,visste ni att man måste mäta bägge fötterna annars kan det bli knas med storlek.
Bara ett litet tips :)
 
Denna regnjacka kommer garanterat Engla synas i när vi cyklar mot skolan regniga mornar i trafiken.
 
God förmiddag
Värst vad klockan går fort när man har mkt att göra.
Nova är fortsatt hemma men ska gå till förskolan på Fredag är det tänkt.
Foten är bättre och nu kan hon till och med gå på den igen.
Lite svullet men det går över det med.
 
Vi blev så förvånade i går  då min bror och flickvännen Elin knackade på dörren.
Vi visste inget alls om att de var i Sthlm.
Jätteroligt i alla fall med ett sådant spontanbesök ända från Malmö:)
 
 
Åter till det ljuva mammalivet
Har en hungrig dotter så bäst jag ställer mig vid spisen då:)
 
Sanna

fina skor :D

ullie

åhh men va skoj ja det blir man ju jäe glad för nästan roligare i bland.
va bra me nya skor det är ju en hel del som måste köpas till nu i höst som de vuxit ja.

fin vas älskar min :D !! kramar o fin kväll vännen

Mirre

Så fin shopping, köpte färgglada överdragsbyxor till Isabelle, så hon kommer också att synas, men måste hitta en jacka jag å =D

Natalia Richardson

Kul att din bro kom på överrasknings besök.
Jag måste med köpa regnkläder,som jag har när jag går mina höspromenader med Oskar.. Kram.