Julafton 2015


Det blev Julafton även hemma hos oss :)
Vi firade tillsammans med min bror.
En lugn och fridfull jul och jag fick vara tillsammans med de jag älskar.

Detta år köpte vi en kungsgran och körde på en vit plastic fantastic gran på övervåningen.
Engla och Nova bakade juliga muffins.
 
Lång väntan tills tomten kom men det är så det ska vara på julafton.
Alla mina fina barn tillsammans med sin morbror:)
Äntligen kom han Tomten alltså ;)

Engla lärde Niklas att spela lappen :)
 
Alex tog oss en selfie.
 
Min fiiiiiina förstfödde son.
Som jag älskar dig
 
 
 

Tack för denna Jul 2015
Är ju lite sugen på att fira nästa jul i ett varmt land men det är väl något man säger varje år.
Huvudsaken är att man får fira med sina nära o kära och får kramas lite extra med tomten.
 
 
 
 
 
 
ullie

huvudsaken med sina närmaste såklart ja håller me.
Hoppas allt är bättre nu ja tänker så på dej o det du gått igenom <3
Jätte fina bilder vännen o fin dukning kramar till dej

Mirre

Oh så fina ni är allihopa och så härlig er julafton verkar ha varit, fint ni har det =D, fint med vit gran

Netti Starby

Vilka fina bilder du delar med dig av! Kram

Eleonora Adriana ♥

Hoppas du haft en bra dag :)

Natalia Richardson

Åh vilka fina bilder från eran julafton. jag är så glad att du fick fira med all du älskar omgring dig vännen.
God fortsättning vännen..

Svar: Tack detsamma fina
mammansprinsessor