Dagens inlägg

Tjejerna spanar in när Alexandra får förklarat hur hon ska göra ett mattetal:)
Alexandra bestämmer tillsammans med sin mentor på morgonen hur hennes schema kommer att se ut under dagen.
Hon har inget fast schema som man har i "vanliga" skolan ingen lärare som står och berättar för eleverna hur de ska göra för här arbetar alla i sitt eget tempo och mkt av undervisningen är på nätet och väldigt mkt eget ansvar under dagen,men läraren kollar upp varje dag hur allt har gått och istället för utvecklingsamtal som man har i skolan 2 ggr per år så har Alex det varje vecka tillsammans med sin lärare.
Hon går på kunskapskolan om ni undrar :)
jättebra skola enligt mitt tycke,finns ingen begränsning på hur mkt du kan/vill lära dig.
Här behöver man inte vänta in varandra om man gjort klart sin uppgift utan man jobbar vidare.
 
Tänk om man kunde googlat på hur man ställde upp ett matte tal på min tid;)kanske hade jag lärt mig bättre matte?eller åtminstone kunnat lärt mig att förstå hur kul matte är:)
Ja nu skulle inte det här inlägget handla om varken skola eller matte men så blir det ibland när man knackar igång med tangenterna;)
Engla tycker än så länge att skolan är rolig och favoritämnet är matte.
 
Min bror Nilkas och flickvännen Elin kom förbi på tacos hos oss ikväll:)
Han förhörde även Alex på Europa kartan så han fick agera lite magister:)
Han fick också agera som den busige morbror Nicke åt småtjejerna.
 
Alltså hallå vilken energi alla de tre hade ikväll :)
Mannen har varit ute på middag med jobb under kvällen.
 
Själv ska jag plocka undan här hemma och packa gympapåsar o väskor.
Inget kul att göra allt i  sista minuten på morgonen.
 
 
Bjuder även på en dagens mami:)
Såklart att min vän  snabeldraken  även kom med på bild:)
Gör inget annat än att dammsuger efter allt borrande i detta hus.
 
 
 
 
 
jannice lindell

Vad häftigt att man kan sätta sina egna mål utan stress... De där är nog en bra skola! Kram

pillan

Spännande upplägg! Ja du det där medf matten och mej är liksom en historia för sig själv... Så glad att Filippa är bra på detta ämnet så jag slipper hjälpa till :/
Snygg du vari den outfiten! Så fint med lång kofta sådär :)

Kramis P