Jag är en hockeyfru


Mannen är på hovet och spelar match :)
Heja Djurgården
 
Började morgonen med ett snabbt bankmöte i Täby c, sedan åkte vi hem för mannen hade lite bråttom till hovet för att spela lite hockey med jobb,tydligen fick han svettas lite haha det kan han behöva.
 

Snygga brillor fick man i sitt happy meal idag ,hur coola är inte mina katter:)
Riktigt fräsiga brillor jag tror jag ska låna dem.
 
Bara skit på tv.n och tonåringen är på sitt rum i vanlig ordning framför datan och iphonen,dessa tonåringar är sååå sociala o trevliga;)
 
Tror jag gör som Engla o Nova, jag lägger huvudet på kudden för man vet aldrig när hockeykungen kommer hem det skulle bli middag och den riktiga matchen mellan djurgården- HV71.
 
 
 
 
ullie

Söta missar . wow att va hockey fru =)
Hoppas ni haft en skön helg kram

Natalia Richardson

Kom gubben hem sent?
Tack gulliga för att du skriver så uppmundrande i min blogg,uppskattas mycket vännen
Kram!

yasmine mamma till dennis och angelina

tack hoppas du har en fin kväll kram

Susan

Ett klokt val må jag säga. Det gäller att passa på att vila när tillfället är så lysande.
Söta kattjejer :-)

Kraaaam