Mittiveckan


Idag när Alexandra har studiedag så passade vi på att gå och träna tillsammans på gymmet.
Eller rättare sagt jag smugglade in henne (säg inget)
Hon har ju gått på ungdomsfysen där tidigare så det var nog ingen fara med dagens pass.
Träningsvärken sitter fortfarande kvar  i mina ben o armar o mage så vissa övningar var mindre trevliga;)
Vi avslutade med plankan och för första gången på väldigt många år kunde jag känna att det fanns muskler där någonstans;)
 
Tog sedan en nyttig sallad på bageriet.
En riktig mysig Alexandra dag:)
 
 
Funderar på att köpa ett halvårskort till henne på nyöppnade friskis o svettis.
 
 
 
 
 
 
ullie

så härligt att kunna ha lite ego tid me var o en så liksom . här är studie dag på fredag.
Ha en fin eftermiddag kram

Kristin

Kul att kunna träna ihop! Nova kör med mig här hemma ibland så det är inte klokt :) Hon tränar rytmisk gymnastik så hon är ju smidig och stark, värre med mig, hehe.

Susan

En riktigt nyttig och mysig kvalitetsstund!

Kraaaam