Fredag


Jag är en riktig textnörd :) Men älskar denna påse som jag köpte med mig hem från butiken drömhuset förra veckan.Så fint att stoppa ner en blomma i eller som jag gjorde plockade in rosor från våran trädgård.Skulle även vilja ha en stor påse att ha på golvet med ett olivträd i.
 
Alltså detta skitväder man blir snart galen.
Jag blir så rastlös och så fort solen börjar leta sig fram bland molnen och jag springer ut så blir det mörkt o grått igen.
Vill så gärna boka en solresa till vintern så man har något att se fram emot:)
 
 
 
Alexandra var så duktig som tog med sig lillsyrran till Täby c i dag.
Engla vill e ha ett skal till sin sin mobil  från glitter:)
Hon har inga pengar el kort på sin Iphone men hon har den till att spela och instagrama och snapchat:)
Får se hur vi gör hennes kompisar har ju mobiler och Engla är så sugen på att kunna ringa och sms:a till dem.
 

Fick den här fina bilden från Alexandra idag när de väntade på bussen:)
 
Japp då gick Björn på semster idag också efter att denna arbetsdag tog slut
Hela glada familjen har nu semester ihop.
Nästa vecka åker vi mot västkusten sedan blir det Malmö Köpenhamn Dannmark
Jo man tackar för lite miljöombyte :)
 
Ikväll blir det favoritbubblet och kanske en film om vi kan ta oss tid att ladda ner eller hitta på netflix .
 
Hoppas du får en härlig kväll
 
 
 
pillan

Jättefint med blommorna i påsen!

Härligt med en liten road-trip! Jag jobbar två dagar till vecka sedan får jag ledigt :)
Men va tusan vädret.... MORR!! Inte ok

Kram P

Mirre

Ja det verkar inte komma så mycket sol, men till veckan verkar det ju vara lite på g vad jag förstått

Jättefin pöse

ullie

Här har vi haft 10 års grens till mobil att "ringa me" nu är ju bara lilla grisen kvar och du må tro hon tjetar o hon har en beganad mobil så hon har lite spel som ggår på gammalt simkort. men svårt som du säger att mina kompisar o syskon har ju ?? Hur gör man ?

sååå trött på skit vädret nu ja me kommer emigrera snart tror ja

Fröken M

Dom där påsarna är så himla fina ! Jag tittade på dem i en butik senast häromdagen, men backade för köp då de var HUTLÖST dyra, så jag får nog klicka hem en eller ett par från nätet istället :)
Kram

mamma mindy

Godmorgon snäckan..Tänkte när allt har lagt sig att resa upp till Stockholm för träffa lita vänner där uppe kanske an fixa en blogg träff..Hade varit så skoj..KOmmer bli så mycket lättare med allt när man bor skälva..Hoppas att denna jag träffar är meningen o kommer uppfylla allt de jag vill ha :) Ha en fin lördag söta.kram kram

starsinlife.blogg.se

Jättesnygg gillar "Love - påsarna med"