Semster i Malmö


När vi ändå var i Malmö så passade vi på att söka upp sommarlovsbussen.
Tjejerna tyckte det var kul :)

Blåsigt men varmt i västra hamnen.
Så fint så fint och jag trodde faktiskt Malmö var större men icke sa nicke.
Min bror Niklas guidade oss genom Malmö.Han har med flickvän nyligen flyttat dit men även bott där för en ca 6 sedan då även jag bodde i övik men sedan slog vi ihop oss igen till den stad vi är uppväxta i (sthlm)så jag hoppas att han bara stannar ett år i malmö:)
 
Turning torso bakom ryggen och fin fina bostäder.
 
Engla med öregrundsbron bakom sig,så smidigt med tåget till Köpenhamn.,Tror det tog oss 30 min med tåget till Köpenhamn.

Galna barn och en galen morbror Nicke.
 
 
Världens snällaste barn att resa med.Inget gnäll i bilen alls de börjar bli stora mina tjejer.
Ta kort på mig mamma framför flaggorna på Dannmark Sverige Finland :)
 

Hann ju även med att ta en bild på fotbollsproffsets ex hus haha tönt varning på den men lite kul ändå:)
Sån e hon och mysigt hade vi i Malmö de två dagar vi var där.
Jag och Alex ska ta oss dit igen med tåg till hösten på en liten mor o dotter tripp o hälsa på broder igen.
Vill se lite mer av Emporia och Triangelns köpcenter:)
 
 
Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Härliga bilder! Klart man ska till sommarlovsbussen om man är i Malmö :)
Hoppas ni har en skön start på veckan.
Kramar