Friday

Engla och Novas klänningar från The Flagship Company hämtades ut igår:)
Hej Fredag
 
Det ryktas om att sommarvärmen är på väg till oss.
Mycket prat om väder men vi är ju inte direkt bortskämda med någon värme denna sommar.
Jeans är inget jag brukar använda sommartid men bär det dagligen nu.
 
Har inte gjort så mycket mer än städat och fixat det blir lätt stökigt när alla barn är hemma om dagarna och i morgon får vi lunch gäster :)
Så mysigt och hoppas vi kan sitta ute och njuta av sol och grillmat:)
 
Dagens i jeans;) kimono från Vila
 

Hör Björn spackla väggarna där nere får han aldrig nog typ:)
Det är tur att jag har en händig sambo som älskar allt med husbygge.
Funderar på vad nästa projekt kan bli när vi är klara:)
Jag tänker inte tala om att jag är sugen på ett nytt kök med öppen planlösning i alla fall det får allt vänta haha.
 
God natt ni fina nu väntar snart kudden
 
 
 
 
 
 
Mirre

Ohh så fin kimono och jag använder också mycket jeans, men nu kommer ju sommarvärem sägs det ju

Fröken M

WOOOW !! Snygging :)
Det strålar om dig !

Åh va jag hoppas att "dom" ha rätt, att sommarvärmen är på väg nu !
Igår spenderades större delen av dagen inomhus då viggo var på kalas på leos lekland.
Lite bittert, jag hade GÄRNA varit ute i solen.
Men det skvallrades om att det skulle bli fint även idag och jag lever på det hoppet nu trots att himlen är mestadels grå här... !!?
Kram

Natalia Richardson

I fredags köpte jag en sådan k vit lång väst eller vad man kallar det,