Golden Hits

 
Igår kväll var det dags för oss föräldrar att ta oss ut på roligheter,Händer typ aldrig att vi går ut tillsammans.
Vi har ju ingen direkt barnvakt mer än våra egna större barn och det är väl tur det:)
Vi hade bokat bord på golden hits med min syster och hennes familj med respektive flickvänner/pojkvänner.
Thimmy min förstfödde kom och hämtade oss tillsammans med Madeleine.
Son med flickvän
I mitten mellan syster och bror i rätt storleksordning:)
Min bror jobbar vanligtvis på golden men var ledig i går och kunde sitta med oss och se på showen som hans flickvän Elin är med i.
 Jag valde rockmenyn med pepparstek på oxfilé med sparris svartrot och cévrepotatis
En sjungandes Elin :)

Den goda efterätten bestod av blåbärsbrownie med maräng bär och ananas och en söt drink såklart:)
Madde ville sååå gärna ta en bild på oss på den fina toaletten:)
Här blev det dock en toaselfie , helt normalt att ta en bild inne på toaletten det gör jag alltid:)eller inte.
Sedan blev jag tvungen att ställa mig på dansgolvet och skaka rumpa.
Ja så fick det bli :)
Bäst att passa på medans tillfälle ges liksom man vet aldrig när nästa tillfälle kommer:)
Jättelyckad kväll och vi hade så roligt och tokigt
Bästa kvällen på länge alldeles för lagom av allt.
Så kul att se alla möhippor där inne tror det var en 8-10 st som hade möhippa, svensexa.
Elin var superduktig vilken röst och talang hon har.
Nästa månad flyttar de till Malmö;( för jobb i Köpenhamn.
 
Kom hem till tre tjejer varav bara en hade somnat men vad gör det om hundra år:)
Världens duktigaste Alexandra med kompis skötte det snyggt med middag o godis medans vi var borta.
 
Nu är det kudden som gäller,kärringen är trött o sleten.
 
 
 
 
 
 
angelicasvarld.blogg.se

Men va härligt med lite utgång! Välbehövligt!
hoppas du får en skön måndag!

Linda

Såg ut som en trevlig kväll, kramis

Jessica-Livets Alla Delar

Kul att komma iväg och göra något annat, jag har också haft lyxen att göra något annat hela helgen fast det var inte samma som du.. väldigt tvärtom faktiskt :) Kika gärna vad det var jag gjorde på bloggen!

jannice lindell

På Golden Hits har man alltid trevligt och gudars så snygg du är!!! Värsta pinglan... Älskar din skinnjacka med... Superfin!!! kram

Maria

Vilken trevlig kväll & du är helt galet snygg! :)

Kram

mamma mindy

Stor kram på dig vännen..fina bilder..kram kram

Erika

fin du är!

Svar: Tack Erika:) bloggar du fortfarande kommer tyvärr inte in till dig längre?behövs det lösen?
mammansprinsessor

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Det låter verkligen som en toppenkväll på alla sätt!

Hoppas du haft en bra start på veckan! Kramar

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men så kul! Härligt att komma ut sådär ibland tycker jag!
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Kram

ullie

va mysigt ni verkar ha haft ..
Man behöver verkligen komma ut o mysa lite

finaste du Tack gulliga förresten för allt grattande. <3

Cissi

Ser ut som en rolig kväll ;)
Hoppas starten på veckan blivit bra ;)